آموزش زبان کره ای
1396 مهر 12

آموزش زبان کره ای

دوره های آموزش حضوری زبان کره ای در اصفهان. آموزش زبان کره ای بصورت آن لاین.  آموزش مجازی زبان کره ای. تدریس خصوصی زبان کره ای. شرکت در کلاس های نیمه خصوصی زبان کره ای. 

تدریس زبان کره ای با جدیدترین متد آموزشی

⚜️ آموزش آن لاین زبان کره ای به افراد علاقمند در سرتاسر ایران

✅ تدریس خصوصی و نیمه خصوصی زبان کره ای در اصفهان

✴️ آموزش زبان کره ای از پایه و با پیروی از سیستم آموزشی دبستان ها در کره ی جنوبی

📝  ارائه جزوه های اختصاصی برای تمامی سطوح

💵  هزینه ی مناسب ثبت نام دوره ها

🔰 برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طرق زیر در ارتباط شوید.

🆔 تلگرام:  SalamatBH@

🌐 اینستاگرام:  lets__learn__korean

📞  تلفن تماس: ۰۹۳۹۳۲۵۰۵۰۷


نخستین سوالی است که هر فرد علاقه‌مند به یادگیری این زبان می‌پرسد این است که یادگیری زبان کره‌ای چه مدت طول می‌کشد. متاسفانه پاسخ دقیقی برای آن وجود ندارد. یادگیری زبان فرآیند پیچیده‌ای است که بر اساس عوامل مختلف برای هر فرد متفاوت است. یادگیری زبانی مثل کره‌ای، رویه جالبی دارد و هر مرحله از آن می‌تواند بسیار رضایت‌بخش باشد.

اگر از قبل به یک زبان خارجی صحبت می‌کنید و یا به صورت دو زبانه بزرگ شده‌اید، این احتمال وجود دارد هنگام یادگیری زبان کره‌ای در زمان صرفه‌جویی کنید. این زبان شگفت‌انگیز عملا کلماتی را از انگلیسی اقتباس کرده است. این واژگان می‌توانند در زمان یادگیری برخی لغات کره‌ای صرفه‌جویی کنند.

متدهای یادگیری شما هم نقش مهمی در اینکه با چه سرعتی کره‌ای یاد بگیرید، دارند. اگر یادگیری زبانتان محدود به نشستن در کلاسهای زبان باشد، احتمالا کمی بیشتر زمان خواهد برد. البته اگر خارج از کلاس هم وقتتان را صرف فراگیری زبان کره‌ای می‌کنید، مسلما زمان بسیار کمتری برای یادگیری لازم دارید. خواندن کتابهای الکترونیکی، گوش دادن به رادیو و کتابهای صوتی، تماشای فیلم و سفر به کره همگی می‌توانند سرعت این فرآیند را بالا ببرند.

به صورت طبیعی، اینکه یادگیری زبان کره‌ای چقدر طول می‌کشد، بستگی به این دارد که در ماه چند هفته و چند روز را به یادگیری زمان اختصاص می‌دهید و رویکرد شما هم نقش مهمی در اینکه چقدر سریع‌تر کره‌ای یاد بگیرید، دارد. اگر با یک رویکرد مثبت به یادگیری زبان بپردازید و به آن به چشم یک سرگرمی و فرصت جالب برای گسترده‌تر کردن افق دیدتان (و اینکه مانند یک بومی کره، بتوانید یک آهنگ کره‌ای را بخوانید) نگاه کنید، برای یادگیری زبان آماده‌تر خواهید بود.


نظرات

  1. نوشین ابراهیمی - 1398 اسفند 15 در 6:30 ق.ظ - پاسخ

    من در دوره های آموزش آن لاین ایشون شرکت کردم و بی نهایت راضی بودم. ممنون از تمامی زحماتی که برای آموزش من کشیدید 🙏🏻🌹

  2. علی مشتاق - 1400 مرداد 7 در 6:34 ب.ظ - پاسخ

    هیچ وقت فکر نمی‌کردم بتونم این زبان سخت رو انقدر سریع یاد بگیرم🌹

  3. آرشیدا مخترع - 1400 مرداد 23 در 7:01 ق.ظ - پاسخ

    با اینکه کلاس ها آنلاین بود ولی واقعا سطح تدریس بالا بود و من کامل مطالب رو فهمیدم و پیشرفت سریعی داشتم دبیر هم هر سوالی که می‌پرسیدم رو واقعا کامل جواب میدادن هیچ جای اشکالی باقی نمیذاشتن

  4. پریسا فتوحی - 1400 مرداد 31 در 8:30 ق.ظ - پاسخ

    استاد عزیز ممنون از همه زحماتی که برای من کشیدید. مدتیه در شهر زیبای بوسان هستم و از اینجا به شما درود می فرستم و به زودی با شما در تماس خواهم شد 💖


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.